Zamów próbkę

Instrukcja dla użytkowników Portalu Świadczeniodawcy

Poniższa instrukcja dotyczy wprowadzania i edycji harmonogramu oraz dodawania i edycji personelu na Portalu Świadczeniodawcy.

Pod tym linkiem znajdą Państwo więcej instrukcji:

INSTRUKCJA DOTYCZĄCA AKTUALIZACJI DANYCH NA PORTALU ŚWIADCZENIODAWCY:

KROK 1 – WERYFIKACJA GODZIN PRACY APTEKI

1. W celu weryfikacji godzin pracy apteki należy wejść w MOJE PEŁNE DANE -> STRUKTURA ORGANIZACYJNA

2. STRUKTURA ORGANIZACYJNA (są dwa sposoby wejścia w komórki):

A) znajdź - komórki (dolny prawy róg) - znajdz - szczegóły (dolny prawy róg)

B) KOMÓRKI ORGANIZACYJNE (druga zakładka) - znajdź - szczegóły.

3. W komórce organizacyjnej należy wejść w zakładkę -> DOSTĘPNOŚĆ.

A) Jeśli rozpisane godziny pracy są zgodne z godzinami otwarcia apteki, można przejść do kolejnej zakładki -> PERSONEL, w celu aktualizacji personelu.

B) Jeśli godziny pracy nie pokrywają się z aktualnym harmonogramem pracy apteki, należy kliknąć opcję ODBLOKUJ EDYCJĘ, w celu aktualizacji harmonogramu.

Aktualizację harmonogramu można wykonać na dwa sposoby:

A) należy kliknąć przycisk -> EDYTUJ oraz w polu Data do: wpisać datę wygaśnięcia obecnego harmonogramu. Po wprowadzeniu daty należy kliknąć przycisk ZAPISZ.

Po zamknięciu nieaktualnego harmonogramu kolejnym krokiem jest otworzenie nowego harmonogramu poprzez przycisk -> Nowy okres dostępności.

W tym polu należy wskazać:

Po wprowadzeniu godzin pracy apteki należy kliknąć ZAPISZ, a następnie ZABLOKUJ EDYCJĘ.

B) Przy dotychczasowym harmonogramie należy kliknąć PODZIEL. Pojawi się okno, w którym należy podać datę, z jaką zmienia się harmonogram pracy apteki.

W nowym przedziale czasowym należy wprowadzić nowe godziny pracy apteki oraz na koniec zablokować edycję.

KROK 2 – WERYFIKACJA PERSONELU

2.1. DODAWANIE OSOBY PERSONELU DO APTEKI

1. W celu dodania nowej osoby do personelu apteki należy wejść w zakładkę MOJE PEŁNE DANE (Portal potencjału), a następnie PERSONEL

2. W zakładce PERSONEL kliknąć -> Dodaj personel, a następnie wyszukać osobę poprzez wpisanie PESELU oraz kliknięcie ZNAJDŹ.

3. Po przekierowaniu do następnego okna należy uzupełnić:

a. Dane podstawowe: imię, nazwisko, datę początku zatrudnienia, zatrudnienie bezterminowe oraz tygodniowy czas pracy, po wprowadzeniu danych klikamy ZAPISZ

b. Grupy zawodowe: grupy zawodowe, specjalność, nr dyplomu

c. Wykształcenie: kliknięcie funkcji Dodaj Wykształcenie rozwija słownik, z którego należy wybrać odpowiednie wykształcenie

 

4. Po uzupełnieniu danych personelu następnym krokiem jest dodanie nowego personelu w komórkach organizacyjnych. 

W tym celu należy powrócić na ekran główny Portalu Potencjału i wejść w zakładkę STRUKTURA ŚWIADCZENIODAWCY

a. W Strukturze świadczeniodawcy należy wejść w Komórki organizacyjne, a następnie wyszukać komórkę organizacyjną i wejść w SZCZEGÓŁY:

b. W komórkach organizacyjnych należy wejść w Dostępny personel oraz kliknąć na przycisk DODAJ ZATRUDNIENIE PERSONELU

c. Wprowadzając nowy personel należy wpisać:



2.2 EDYCJA PERSONELU UPRAWNIONEGO DO WYDAWANIA ŚRODKÓW POMOCNICZYCH

W celu edycji harmonogramu personelu, lub zakończenia współpracy w ramach wydawania środków pomocniczych należy wejść w zakładkę 

Portal Potencjału -> STRUKTURA ŚWIADCZENIODAWCY -> KOMÓRKI ORGANIZACYJNE. W Komórkach organizacyjnych należy wyszukać odpowiednią komórkę 

(komórka pokaże się na dole strony) i kliknąć w SZCZEGÓŁY, a następnie DOSTĘPNY PERSONEL. W tym miejscu można:

a) edytować harmonogram pracy pracownika (poprzez zakończenie istniejącego harmonogramu i otworzenie nowego) – zakładka Szczegóły i na dole strony EDYTUJ

Poprzez funkcję EDYTUJ można otworzyć nowy harmonogram pracy, a następnie klikając ponownie EDYTUJ można edytować godziny pracy personelu w systemie tygodniowym. 

Jeśli godziny pracy zmieniają się w każdym dniu, najszybciej jest odznaczyć znacznik „posiada harmonogram w miejscu pracy”, oraz ponownie go zaznaczyć i rozpisać godziny pracy. 

Po wprowadzeniu zmian należy kliknąć ZAPISZ.

b) zakończyć zatrudnienie – w tym celu należy zaznaczyć osobę, której kończymy zatrudnienie i kliknąć opcję Zakończ zatrudnienie w dniu. Po wskazaniu daty, z jaką ma być zakończona 

współpraca, należy kliknąć opcję ZAPISZ.

KROK 3 – AKTUALIZACJA UMOWY

Po wprowadzeniu weryfikacji harmonogramu apteki i personelu uprawnionego do wydawania środków pomocniczych należy zaktualizować umowę. Jest to bardzo ważny krok! 

W celu aktualizacji umowy należy wejść w zakładkę: UMOWY PODWYKONAWSTWA, a następnie:

3.1. Należy wyszukać interesującą nas umowę oraz kliknąć Uaktualnij dane przy wskazanej umowie.

3.2. Po aktualizacji danych umowy pojawi się pole, w którym należy wpisać datę aktualizacji, oraz zatwierdzić kliknięciem OK.

3.3. Jeśli przy umowie pojawi się status zakończona oznacza to, że proces wprowadzenia nowej osoby zakończył się powodzeniem. Ostatnią NIEZBĘDNĄ czynnością jest 

POINFORMOWANIE TZMO SA o wprowadzonych zmianach.

3.4. Może pojawić się sytuacja, że nie można aktualizować umowy gdyż "istnieje aktualne żądanie" - wtedy trzeba odhaczyć ptaszka w druga stronę przy "stan procesów dotyczących umów

nacisnąć "wyczyść zakończone" i ponownie aktualizować dane w umowie.

UWAGA! ZGODNIE Z UMOWĄ O WSZYSTKICH ZMIANACH WPROWADZANYCH NA PORTALU ŚWIADCZENIODAWCY (DODANIE PRACOWNIKA, EDYCJA DANYCH PERSONELU, 

EDYCJA HARMONOGRAMU, ROZWIĄZANIE ZATRUDNIENIA Z PERSONELEM) NALEŻY POINFORMOWAĆ TZMO SA NA 2 DNI ROBOCZE PRZED ICH WPROWADZENIEM.

Przejdź do sklepu

Oficjalny sklep marki Seni

Przejdź do sklepu
Przejdź do sklepu

Projekt fundacji TZMO
Razem Zmieniamy Świat

Dowiedz się więcej

*Dotyczy wyrobów chłonnych na nietrzymanie moczu i śliniaków.

Ta strona korzysta z plików cookie

Korzystamy z danych lub plików cookies w Twojej przeglądarce, w celu personalizacji i poprawy wygody korzystania z naszej strony, analizy aktywności na stronie co pomaga wspierać nasze działania marketingowe i sprzedażowe, wyświetlania spersonalizowanych reklam w oparciu o informacje na temat Twoich zainteresowań (obejmujące Twoją aktywność na naszej stronie lub w innych witrynach) oraz Twojej lokalizacji. Poniżej możesz zmienić ustawienia przeglądarki, by blokować niektóre lub wszystkie pliki cookie.

Ustawienia
Zatwierdź wszystko

1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu TZMO SA z siedzibą pod adresem ul. Żółkiewskiego 20/16 87-100 Toruń

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

a)      dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

b)      tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

 

5.    W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

Nazwa Domena Typ Czas trwania
_fbp .seni.pl Advertisement 3 months
smvr .seni.pl Analytics 10 years
smuuid .seni.pl Analytics 10 years
_ga .seni.pl Analytics 2 years
_gid .seni.pl Analytics 1 day
_gat_gtag_UA_17582194_1 .seni.pl Analytics 1 minute
_gat_UA-17582194-1 .seni.pl Analytics 1 minute
_smvs .seni.pl Analytics 1 day
_hjFirstSeen .seni.pl Analytics 30 minutes
_hjIncludedInSessionSample seni.pl Analytics 2 minutes
_hjAbsoluteSessionInProgress .seni.pl Analytics 30 minutes
smg salesmanago.pl Analytics 10 years
symfony seni.pl Other 2 hours
_hjSessionUser_2724099 .seni.pl Analytics 1 year
_hjSession_2724099 .seni.pl Analytics 30 minutes
SERVERID app3.salesmanago.pl Performance session

7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

źródła informacji: http://wszystkoociasteczkach.pl/