Zamów próbkę

Instrukcja dla użytkowników SZOI

Poniższa instrukcja dotyczy wprowadzania i edycji harmonogramu na SZOI.
Pod tym linkiem znajdą Państwo więcej instrukcji:

INSTRUKCJA DOTYCZĄCA AKTUALIZACJI DANYCH NA SZOI:

KROK 1 – wprowadzenie nowego harmonogramu wzorcowego apteki

W celu edycji harmonogramu pracy apteki należy stworzyć nowy harmonogram wzorcowy

oraz wprowadzić nowy harmonogram do komórki organizacyjnej.

W celu wprowadzenia nowego harmonogramu wzorcowego należy wejść w zakładkę POTENCJAŁ a następnie HARMONOGRAMY WZORCOWE. W prawym górnym rogu kliknąć DODAWANIE HARMONOGRAMU.

W pierwszym oknie należy wpisać NAZWĘ HARMONOGRAMU: np. HARMONOGRAM SENI oraz

kliknąć DALEJ. W drugim oknie należy wypisać godziny pracy apteki oraz kliknąć DALEJ. W trzecim oknie należy sprawdzić czy dane dotyczące godzin pracy apteki zostały wprowadzone prawidłowo, jeśli tak należy kliknąć ZATWIERDŹ. Po zatwierdzeniu utworzony harmonogram będzie widoczny w polu harmonogramy wzorcowe. W OPERACJACH należy kliknąć ZATWIERDŹ i ponownie ZATWIERDŹ.

KROK 2 – wprowadzenie nowego harmonogramu apteki w miejscach udzielania świadczeń

 

Po wprowadzeniu nowego harmonogramu należy go wprowadzić w miejscach udzielania świadczeń. W tym celu należy wejść w zakładkę POTENCJAŁ -> STRUKTURA WYKONAWCZA - > MIEJSCA UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ. W operacjach wchodzimy w HARMONOGRAMY. Przy pierwszym zdefiniowanym harmonogramie w OPERACJACH należy użyć funkcji PODZIEL, dzięki czemu wyznaczymy termin do kiedy będzie funkcjonował pierwotny harmonogram oraz datę obowiązywania nowego harmonogramu (data obowiązywania nowego harmonogramu to będzie 1 dzień po dacie wskazanej przy podziale harmonogramu)

W pierwszym oknie podziału harmonogramu należy uzupełnić datę z jaką ma być podzielony harmonogram oraz wybrać z listy harmonogram, który ma być od wskazanego dnia aktywny. Następnie należy zatwierdzić wprowadzone zmiany. Innym sposobem do wprowadzenia nowego harmonogramu jest: po zatwierdzeniu podziału pojawią się dwa harmonogramy komórki organizacyjnej, przy nowo zdefiniowanym należy wejść w EDYTUJ, a następnie wybrać z HARMONOHRAM PRACY interesujący nas harmonogram i zatwierdzić.

W ten sposób został zdefiniowany zakres czasowy obowiązywania starego i nowego harmonogramu. Następnym krokiem jest aktualizacja harmonogramu w personelu uprawnionym do wydawania środków pomocniczych.

KROK 3– aktualizacja harmonogramu dla personelu apteki uprawnionego do wydawania środków pomocniczych

W celu aktualizacji harmonogramu pracy personelu należy wejść w zakładkę POTENCJAŁ -> ZASOBY APTEKI -> ZATRUDNIONY PERSONEL

Przy konkretnej osobie, która ma mieć uprawnienia wchodzimy w OPERACJACH w MIEJSCA PRACY. W operacjach należy kliknąć funkcję PODZIEL.

W pierwszym oknie podziału należy wpisać datę z jaką ma nastąpić podział harmonogramu, tzn do kiedy będzie funkcjonował stary harmonogram. Następnie należy kliknąć DALEJ i ZATWIERDŹ.

Po podziale harmonogramu należy edytować harmonogram jaki ma obowiązywać od wskazanego terminu. W tym celu należy wejść w operacjach w EDYTUJ a następnie DALEJ. W oknie edycji informacji o czasie pracy, należy wybrać harmonogram wzorcowy, który wcześniej był definiowany jako aktualny. Następnie należy zatwierdzić zmiany.

PO WPROWADZENIU ZMIAN NALEŻY POINFORMOWAC TZMO SA O WPROWADZONYCH AKTUALIZACJACH. JEST TO ELEMENT KONIECZNY DO ZATWIERDZENIA ZMIAN DO NFZ.

Przejdź do sklepu

Oficjalny sklep marki Seni

Przejdź do sklepu
Przejdź do sklepu

Projekt fundacji TZMO
Razem Zmieniamy Świat

Dowiedz się więcej

*Dotyczy wyrobów chłonnych na nietrzymanie moczu i śliniaków.

Ta strona korzysta z plików cookie

Korzystamy z danych lub plików cookies w Twojej przeglądarce, w celu personalizacji i poprawy wygody korzystania z naszej strony, analizy aktywności na stronie co pomaga wspierać nasze działania marketingowe i sprzedażowe, wyświetlania spersonalizowanych reklam w oparciu o informacje na temat Twoich zainteresowań (obejmujące Twoją aktywność na naszej stronie lub w innych witrynach) oraz Twojej lokalizacji. Poniżej możesz zmienić ustawienia przeglądarki, by blokować niektóre lub wszystkie pliki cookie.

Ustawienia
Zatwierdź wszystko

1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu TZMO SA z siedzibą pod adresem ul. Żółkiewskiego 20/16 87-100 Toruń

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

a)      dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

b)      tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

 

5.    W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

Nazwa Domena Typ Czas trwania
_fbp .seni.pl Advertisement 3 months
smvr .seni.pl Analytics 10 years
smuuid .seni.pl Analytics 10 years
_ga .seni.pl Analytics 2 years
_gid .seni.pl Analytics 1 day
_gat_gtag_UA_17582194_1 .seni.pl Analytics 1 minute
_gat_UA-17582194-1 .seni.pl Analytics 1 minute
_smvs .seni.pl Analytics 1 day
_hjFirstSeen .seni.pl Analytics 30 minutes
_hjIncludedInSessionSample seni.pl Analytics 2 minutes
_hjAbsoluteSessionInProgress .seni.pl Analytics 30 minutes
smg salesmanago.pl Analytics 10 years
symfony seni.pl Other 2 hours
_hjSessionUser_2724099 .seni.pl Analytics 1 year
_hjSession_2724099 .seni.pl Analytics 30 minutes
SERVERID app3.salesmanago.pl Performance session

7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

źródła informacji: http://wszystkoociasteczkach.pl/